SHU Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 (endret) Har ett lite problem med telefonen. Når jeg kobler USB kabel til telefonen så viser statusen at det er 0 kb ledig på Memory Stick . Når jeg trekker ut kabelen viser den 58Mb ledig. Får heller ikke tilgang til brikken når telefonen er tilkoblet PC. Noen som har opplevd det samme, og enda viktigere, vet hvordan jeg løser problemet? Endret 18. august 2005 av SHU
Captaincaos Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Har ett lite problem med telefonen. Når jeg kobler USB kabel til telefonen så viser statusen at det er 0 kb ledig på Memory Stick . Når jeg trekker ut kabelen viser den 58Mb ledig.Får heller ikke tilgang til brikken når telefonen er tilkoblet PC. Noen som har opplevd det samme, og enda viktigere, vet hvordan jeg løser problemet? Går du inn via min datamaskin,høyreklikker på flyttbar disk E: og klikker på egenskaper?
SHU Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 Går bare ann å åpne den med Sony programvaren. Den viser ikke som noen E drive.
Jørnan Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Hvis du bruker synkroniseringsprogramvaren fra CDen kan den være utdatert. Du burde laste ned den nyeste fra www.sonyericsson.com. Når det gjelder tilkoblingen må du ha huket av for kun USB, ikke IR, BT eller hva som måtte stå der. Hvis du installerer den nye programmvaren må du ha slått av både brannmur og antivirus mens du installerer. Og du må avinstallere den gamle programmvaren før du innstallerer den ny. Det er de typiske SE problemene. om det ikke hjelper kan du kontakte SE påe-post eller telefon. Kontakter du via e-post tar det en måned før du får svar, så det anbefales ikke. Du burde ringe. E-post: [email protected] Tlf.: 81500840
SHU Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Har lastet ned siste programvare fra Sony. Telefonen har også den nyeste FirmWaren. Det som skjer er at Telefonene virker helt normalt, og jeg har full tilgang på innholdet i minnekortet når telefonen ikke er tilkoblet noe. Jeg kan se hva som er på kortet i utforskeren, bilder blir lagret på kortet, og jeg kan spille av MP3 filer som er lagret på kortet. Når jeg kobler USB kabelen til telefonen så "forsvinner kortet". Telefonen påstår at det ikke er satt inn.
SHU Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Prøvde nettop å koble telefonen til PCen og legge over en Mp3. Den ble da lagret i telefonminnet. Gikk deretter inn i telefonens filbehandler og fant filen i katalogen Lyder. Forsøkte derfra å flytte den over til minnekortet, men denne muligheten var ikke aktiv. Når jeg så trekker ut USB kabelen så går dette ann. Det virker på meg som om isetting av USB kabel i telefonen gjør at den "mister" minnekortet.
Captaincaos Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Prøvde nettop å koble telefonen til PCen og legge over en Mp3. Den ble da lagret i telefonminnet. Gikk deretter inn i telefonens filbehandler og fant filen i katalogen Lyder. Forsøkte derfra å flytte den over til minnekortet, men denne muligheten var ikke aktiv.Når jeg så trekker ut USB kabelen så går dette ann. Det virker på meg som om isetting av USB kabel i telefonen gjør at den "mister" minnekortet. "Telefonen mister" kortet når du setter i USB'en. Da overtar PC'en fullstendig kontroll over det.
SHU Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Ringte Sony Ericsson og fikk hjelp. Måtte avinstallere drivere for modem, port og USB deretter koble til telefonen på nytt så ble alt korrekt innstallert. Problemet løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå