snuskelusk Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hei, jeg har det problemet med at jeg hadde bf2 innstalert, men når ea games kom med updates f.eks 1.01 og 1.02 så fikk jeg opp feilmld ''cannot find battlefield 2 install folder'' etter å ha strevd lenge bestemte jeg meg for å av instalere spillet, det gikk da ikke, så jeg måtte slette det på den tungvindte måten, altså slette det manuelt, og så inn i regedit å fjerne alt som hadde med spillet der inne. Problemet er: jeg får ikke instalert spillet igjen, når jeg trykker enten på auto kjør eller på setup, det som skjer er at innstalasjonsveiviseren dukker opp, jeg trykker ''next'' og den loader da, så forsvinner alt sammen som om ingenting skulle ha skjedd. Til min store fortvilelse, får jeg ikke innstalert spillet. Er det noen som har en idè om hva som kan være gale? PS: ingen riper i cd'en, det var det første jeg sjekka.
Snorre Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Denne posten er feilpostet. Vi har en egenkategori for Battlefield-serien under Mest omdiskuterte Spill. Flytter tråden får deg og lar det ligge en link igjen. Snorre *Tråd flyttes*
snuskelusk Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 hva mener du med - hva med programvaren?
play`ern Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 hva mener du med - hva med programvaren? Jo, det mener jeg med: Er harwaren din god nok?? Har du nok RAM?? Har du bra nok CPU?? Skjermkort?? osv.
Snorre Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 hva mener du med - hva med programvaren? Jo, det mener jeg med: Er harwaren din god nok?? Har du nok RAM?? Har du bra nok CPU?? Skjermkort?? osv. Tror du har missforstått litt, med mindre det var en spøk. Programvare er da slikt som windows, paint, photoshop og andre programmer. Du mener vel maskinvare (hardware) som er skjermkort, prosessor og de greian der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå