Gå til innhold

Kommer ikke inn i console for å endre rates...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Som topicen sier, jeg kommer ikke inn på console for å endre på rates. Har aldri gjort dette før, men ser hva man skal taste inn. Noe hjelp?

du trykker på | tasten for å gå inn på console (vis det er i 1.6) , og vis det er i cs:s , så leser du sticky, det du skal skrive inn er : cl_cmdrate 80 - 101 (alså, 80 til 101, du er fri til å velge mellom disse talla, jeg har på cl_cmdrate 100 :yes: )

 

cl_cmdrate 80-101

 

cl_updaterate 80-101

 

rate 20000-25000

 

 

 

vil faktisk tro at dette også står som stick?

 

MvH lesling , og lykke til med gaminga

 

Edit: Leif was here

Endret av lesling
Lenke til kommentar
og vis det er i cs:s , så leser du sticky, det du skal skrive inn er : cl_cmdrate 80 - 101 (alså, 80 til 101, du er fri til å velge mellom disse talla, jeg har på cl_cmdrate 100  )

 

ehm... er tydeligvis ikke kjent med dette, Hva er sticky?

 

kan du forklare fra scratch?

 

spiller css....

 

edit: sitter forresten på en 3mbs linje, hvis det har noe betydning....

Endret av yokko
Lenke til kommentar

Ok... fikk til console og skrevt inn de verdiene. har aldri slitt med "lagging" men måtte prøve. det jeg også lurer på er fps? jeg har lest minimalt på forumet, men er det riktig å forstå at hvis jeg ikke har mer enn 60 hz skjerm så får jeg ikke mer enn 60 fps?? Jeg sitter på en 3 uker gammel lappis... Og hvordan jeg eventuelt kan få mer fps??

Lenke til kommentar

fps står får frames per second eller bilder per sekund på norsk.

Dette med fps er jo fler jo bedre.

Skriv net_graph 3 i consol får å få opp hvor mange fps du har til en hver tid.

Hvor mange hz du har på skjermen skal ikke ha noe med fps å gjøre

(Tror jeg)

BTW: å ligge på jenvt 40-60 er helt greit siden vi snakker om css

Endret av rkg1000
Lenke til kommentar
fps står får frames per second eller bilder per sekund på norsk.

Dette med fps er jo fler jo bedre.

Skriv net_graph 3 i consol får å få opp hvor mange fps du har til en hver tid.

Hvor mange hz du har på skjermen skal ikke ha noe med fps å gjøre

(Tror jeg)

BTW: å ligge på jenvt 40-60 er helt greit siden vi snakker om css

ok... Jeg har en xps, den skal vell dra de meste. css er jo ikke det mest krevende spillet. Jeg gikk inn i nvidia tools og ser at skjermen støtter kun 60hz. Jeg har lest litt om hvordan få bedre fps og det var mange som nevnte 60hz=60 fps og 100hz=100 fps....

 

Jeg har tastet net_graph 3 i console, men den står konstant på 59-60. Da begynner jeg å lure siden skjermen støtter kun60 hz..

 

men takk

 

-yokko-

Lenke til kommentar

Siden du aldri kommer over 60 fps så kan det hende at css ikke "vil" ha mer enn 60 fps.

Er ikke sikker på hva komandoen er i css men jeg tror det er noe som fps_max 101. (da vil css kjøre med maks 101)

Da vil du kunne kjøre 101 fps. siden du nå bare kan kjøre 60 fps så kan det hende at fps_max står på 60.

 

BTW: css er et krevende spill. Hvis du ser utover er stort uteområde f.eks "lang" på dd2

eller "yard" på nuke så skal du ha en bra data får å ha høy fps. Og med høy mener jeg over 70 fps.

Endret av rkg1000
Lenke til kommentar
Siden du aldri kommer over 60 fps så kan det hende at css ikke "vil" ha mer enn 60 fps.

Er ikke sikker på hva komandoen er i css men jeg tror det er noe som fps_max 101. (da vil css kjøre med maks 101)

Da vil du kunne kjøre 101 fps. siden du nå bare kan kjøre 60 fps så kan det hende at fps_max står på 60.

 

BTW: css er et krevende spill. Hvis du ser utover er stort uteområde f.eks "lang" på dd2

eller "yard" på nuke så skal du ha en bra data får å ha høy fps. Og med høy mener jeg over 70 fps.

Ok, trodde det ikke krevde all verdens slik som i battlefield og far cry. Men css lagger ingenting, ikke i det hele tatt. Kjører 1900x1200 og details på high uten noe problem. Men det jeg lurer på med rates er rett og slett om fienden kan "se" meg fortere enn jeg kan se dem hvis jeg ikke har mye fps?el har det med rates å gjøre?

 

Uansett er det litt rart at monster lappisen fra dell ikke får mer fps?el støtter kun 60hz..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...