Gå til innhold

Aopen Geforce 6800ultra problem.


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et Aopen Geforce 6800 ultra 256 mb fra netshop.no Dette kortet var med to DVI (Digtal) Input, og en Tvout output. ja jeg fikk kortet var så fornøyd og alt. :love: kom med et par spill og driver Cd'er og en TV-kabel + en DVI-CRT acapter (er så sur at jeg ikke orker å skrive riktig =)) Da satt jeg inn kortet i denne pcen:

 

Prosessor (CPU) Amd64 3500+

 

Minne (RAM) 512 MB TwinMos 3200 * 4

 

Grafikk-kort (det vet dere)

 

Monitor SyncMaster 959NF (CRT skjerm)

 

Lydkort På Hovedkortet

 

Hodetelefoner Sennheiser 155 USP HeadSet

 

Mus Mx510

 

Musmatte QPAD HighSense

 

Operativsystem Windows XP

 

Internett Nextgentel 4200/600

 

Power Suply: 350w Seasonic

 

Jeg plugger da dette acapteret i DVI-Input 2 (1 passa den ikke :S), da skrur jeg på alle viftene går untatt Grafikk kortet sin, tenkte med en gang, PCU'en hold ikke, tukla litt med ledninger og combinasjoner av dem osv, (mye rart jeg gjorde) skrur på Pcen og alt starter, vifter på grafikk kort og hele pakka. Men da får jeg den store bommerten at skjermen svarer ikke, da lurer jeg på er det noe galt med DVI-Input som jeg "gjorde" til CRT, eller funker ikke CRT skjermer til disse Dual DVI kortene. Svar fort, og jeg har nok skrevet en del feil er klar over det, noen gode råd untatt å sende kortet tilbake. Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må være noe galt da ja...for det funket greit her

 

Hos meg står adapderet i ytterste pluggen (til venstre når du ser på maskin bakfra)

 

eneste jeg opplevde var skjermkortet hylte som en brannbil første gang jeg startet opp, så jeg prøvde en annen strømplugg og da var alt fryd og gammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...