Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCn Vil Ikke Start!


Anbefalte innlegg

Jeg bestillt en komplett pc nesten.. fikk delene og satt alt sammen... men, når jeg skrudde på skjedde det ingenting.. untatt at viftene begynte å gå og hd-led lyste konstant rødt.

ingen bilde på skjermen... jeg prøvde et annet grafikk kort.. men ikke noe forskjell. så tenkte jeg at det kan være cpu'n, og prøvde den på et annet hovedkort, og der var det samme som skjedde.. og "ikke skjedde". jeg prøvde også å ta av vifta og skru på pcn for noen sekunder... cpu var like kald som alltid den...

 

Send cpun tilbake til komplett.no og fikk den igjen om to uker... hos dem fungerte cpun...

 

hmm.. hva i all verden kan det være da tenkt jeg... Prøvde begge hovedkortene uten kabinett, uten ram og utn grafikk kort men bare cpu. det samme "ikke Skjer"..

prøvd å reset bios, men nei.. same old shit. men på den ene hovedkortet fikk jeg cpun til å bli varm da.. men ikke mer enn det.. på det andre var det bare kaldt..

huff, har prøvd mye egentlig. tror at begge kortan er defekt. virker som om at dem er feilkobla ett eller annet sted på dem.... buuuhhuuu...

 

 

a little info on the hardware:

 

CPU - Amd athlon 64 3000+ 754 socket

RAM - TwinMos matched 1024mb DDR PC3200 2,5cl

VGA - Power Color ati radeon X850 pro 256mb

MOBO - Asus K8N4-E Deluxe,nForce4-4x,Socket-754 ATX, SATA, GbLAN, Firewire, DDR,PCI-Ex16

 

HELP!!!

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
det samme skjedde til meg... med en gang jeg satte sammen pc'n.. det var bare å sette i atx12v kontakten, en kompis hadde å det samma... det ble greit etter å ha satt i den kontakten..

samma her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...