Keylar Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 (endret) var godt på vei til rank 10 men ga opp all farmingen av wsg.. så nå har jeg gått ned 1 rank Der har vi hele problemet, de som er rank 14 osv er ikke de som er best i pvp , det er de som har mest tid å sløse i WSG / AV tullet hele dagen. Garryback (lvl 60 rogue) på serveren vår er rank 14 nå og han er i AV 15 timer hvre dag kanskje og han er den værste roguen jeg noengang har sloss mot. eneste han er god til er å ambushe mager med 50% hp. WoW rank systemet rewarder de med mest tid å sløse, ikke de med de beste evnene. Atlså, du blir belønnet for strevet. De som spiller mest for det beste. Sånn er det i virkeligheten også! Ja men syntes du ikke "Generalen" for de allierte styrkene skal være den som er best egnet og ikke 12 åringen som sitter hjemme hele dagen og trykker ambush/Fireball eller hva nå Endret 14. august 2005 av Keylar
WoWgamer72 Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 var godt på vei til rank 10 men ga opp all farmingen av wsg.. så nå har jeg gått ned 1 rank Der har vi hele problemet, de som er rank 14 osv er ikke de som er best i pvp , det er de som har mest tid å sløse i WSG / AV tullet hele dagen. Garryback (lvl 60 rogue) på serveren vår er rank 14 nå og han er i AV 15 timer hvre dag kanskje og han er den værste roguen jeg noengang har sloss mot. eneste han er god til er å ambushe mager med 50% hp. WoW rank systemet rewarder de med mest tid å sløse, ikke de med de beste evnene. Atlså, du blir belønnet for strevet. De som spiller mest for det beste. Sånn er det i virkeligheten også! Ja men syntes du ikke "Generalen" for de allierte styrkene skal være den som er best egnet og ikke 12 åringen som sitter hjemme hele dagen og trykker ambush/Fireball eller hva nå jeg mente ikke sånn at viss du bare driver me det mest i virkeligheten så skal du få d beste,...men det er slik at den som jobber mest for det...for det beste ...
abraxa Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Today: Honorable kills 1162 Yesterday: Honorable kills 762 Honor 61984 Mye AV i helga ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå