Dondrio Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 hmm, begynner og nærme meg 40 og ja, har ikke mye penger akkurat! så om en eller 2 lvl'er skal jeg begynner og dra til sm sammen med vennene mine, og da lurte jeg på hvor mye man sånn ca tjener på en hel runde, armory (nah, hva det nå heter) og alle andre greiene?
nord Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 lvl 40 er jo rimelig sent å gjøre SM på.. er ikke så mye penger ute å går, kanskje 1-3g per runde.
Osc4r Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Ved did level vil jeg annbefale Rock elementals I Badlands. Disse gir deg forskjellige steiner som selger for en ganske ok pris til vendor. Elemental earth kan du vurdere å sette på AH.
hallgeirl Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 lvl 40 er jo rimelig sent å gjøre SM på.. er ikke så mye penger ute å går, kanskje 1-3g per runde. Det kommer helt an på. Jeg er level 60, og soloer SM (stealther inn til bossene, dreper de, og disenchanter evt. blå drops). Tjener kanskje.. 15-20g per runde (alle instancene) i verdi av shards.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå