kristoffer1989 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hei jeg er nå utrolig keen på å skaffe meg et trådløst sett til elgitaren min, ettersom jeg har det med å løpe rundt som en tulling mens vi spiller... Jeg lurer da på om denne motakeren og denne senderen vil være en god kombinasjon for en elgitarist... Vil nemlig IKKE miste kontakten bare jeg går litt ut mot publikum når vi spiller! Vil gjerne høre om eventuelt andre forslag men ikke noe serlig dyrere takk for alle svar
Jarek Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 (endret) Lommesender beregnet for bruk sammen med Mipro ACT-707SE/S/F og MRM-70 mottakermodul. Mottakeren du har valgt er Mipro ACT-707SE, så tror du kan stole på det de skriver -Jar Endret 11. august 2005 av Jarek
kristoffer1989 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Lommesender beregnet for bruk sammen med Mipro ACT-707SE/S/F og MRM-70 mottakermodul. Mottakeren du har valgt er Mipro ACT-707SE, så tror du kan stole på det de skriver -Jar ja jeg skjønner jo at de vil fungere sammen, men jeg lurte på om noen viste om det ville være et godt valg innen denne prisklassen. altså om det er noen andre alternativer der ute..
Jarek Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 (endret) Ah, hvis man ser på det sånn, ja EDIT: Kanskje folka på Gitar Norge har peiling. -Jar Endret 11. august 2005 av Jarek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå