christer-R Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 (endret) Jepp, tenkte jeg skulle kjøpe meg en joystick jeg kommer til å bruke til bf2.. er det mulighet for å bruke både joystick & musen sammtidlig? Føler kanskje ting kan bli litt vanskelig med joystick når man skal drepe folk utenfor heli/Flyet... Endret 11. august 2005 av christer-R
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 finn.no har masse brukte greier, kan sikkert finne no der. Joystick funker forsåvidt fett til bf2, selvom jeg personlig foretrekker tastatur
Wazu Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 .. er det mulighet for å bruke både joystick & musen sammtidlig? Føler kanskje ting kan bli litt vanskelig med joystick når man skal drepe folk utenfor heli/Flyet... Jepps, det går supert. Er bare å konfigurere joysticken til fly/heli-profilene, og beholde infantry/vehicle standard. Du kan også dette joystick som secondary controls på fly/heli, slik at du kan bruke mus/tastatur og joystick om hverandre i fly/heli
Havon Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 finn.no har masse brukte greier, kan sikkert finne no der.Joystick funker forsåvidt fett til bf2, selvom jeg personlig foretrekker tastatur Kanskje han vil fly bedre? du greier ikke å fly halvparten så bra med tastaur som med joystick. hvertfall ikke jeg
Wazu Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 En vanesak. Jeg klarer ikke fly helikopter for fem flate øre i BF:V, mend med keyboard er jeg kongen i luften . På BF2 flyr jeg kanon med begge to, litt bedre i heli med mus/tast, men my bedre i fly med joystick.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå