Gå til innhold

Joystick til bf2? Ikke over 400,-

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jepp, tenkte jeg skulle kjøpe meg en joystick jeg kommer til å bruke til bf2.. er det mulighet for å bruke både joystick & musen sammtidlig? Føler kanskje ting kan bli litt vanskelig med joystick når man skal drepe folk utenfor heli/Flyet...

Endret av christer-R
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

finn.no har masse brukte greier, kan sikkert finne no der.

Joystick funker forsåvidt fett til bf2, selvom jeg personlig foretrekker tastatur

Skrevet
.. er det mulighet for å bruke både joystick & musen sammtidlig? Føler kanskje ting kan bli litt vanskelig med joystick når man skal drepe folk utenfor heli/Flyet...

Jepps, det går supert. Er bare å konfigurere joysticken til fly/heli-profilene, og beholde infantry/vehicle standard. Du kan også dette joystick som secondary controls på fly/heli, slik at du kan bruke mus/tastatur og joystick om hverandre i fly/heli

Skrevet
finn.no har masse brukte greier, kan sikkert finne no der.

Joystick funker forsåvidt fett til bf2, selvom jeg personlig foretrekker tastatur

Kanskje han vil fly bedre? du greier ikke å fly halvparten så bra med tastaur som med joystick. hvertfall ikke jeg :p

Skrevet

En vanesak. Jeg klarer ikke fly helikopter for fem flate øre i BF:V, mend med keyboard er jeg kongen i luften :D. På BF2 flyr jeg kanon med begge to, litt bedre i heli med mus/tast, men my bedre i fly med joystick.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...