ikristih Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 HEi dere... Har nettopp vært å kjøpt meg pinnacle studio PLUSS v 9 Gledet meg til å starte. Men gfår ikke opp vido filene jeg har på maskinen eller kamera. Men f¨år opp bilder fra samme kamera... JEg har et kamera med både minnebrikke til vido og bilder... Bildene kommer i jpg format, så disse får jeg opp. Mens video klippa kommer i mp4, men må være i avi, eller mp2... Hvordan klarer jeg å bytte filnavn?????? Hjelp.. Har så lyst til å komme i gang... Vær så snill... ( ber på mine knær...)
stian123 Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 HEi dere... Har nettopp vært å kjøpt meg pinnacle studio PLUSS v 9Gledet meg til å starte. Men gfår ikke opp vido filene jeg har på maskinen eller kamera. Men f¨år opp bilder fra samme kamera... JEg har et kamera med både minnebrikke til vido og bilder... Bildene kommer i jpg format, så disse får jeg opp. Mens video klippa kommer i mp4, men må være i avi, eller mp2... Hvordan klarer jeg å bytte filnavn?????? Hjelp.. Har så lyst til å komme i gang... Vær så snill... ( ber på mine knær...) Du må vel konvertere videoene? Søk på google noe med mp4 og converter feks: mp4 to avi converter .... Lykke til
Goscinny Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Har selv brukt pinnacle studio 9 mye, men har aldri støtt på noe liknendes. Prøv å capture på nytt- Når du kapturer filene skal dei stå på 'DV full quality', elller noe i den duren. SÅ går du inn i editing-mode (den i midten) og laster det inn der på den øverste greia der som har et bilde av et filmkamera, eller noe slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå