Straydog Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 (endret) Trenger et program som jeg kan kjøre regelmessig for å rydde unna unødvendig filer (både i registeret og systemet), slik at jeg frigjør mer diskplass og for å få maskinen til å jobbe raskere. Noen som kan komme en god anbefaling for et slikt alternativ? Endret 9. august 2005 av Straydog
kvase Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 http://www.innovative-sol.com/uninstaller/index.htm bruker selv pro 2004 og har bare gode erfaringer med dette programet både ved rydde og register å system optimalisering
Skeptos Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 (endret) EasyCleaner, Ashampoo WinOptimizer 2004 og SmartPC er geniale programmer for slikt. Endret 9. august 2005 av Ole Johan
Straydog Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 (endret) Ok, der fikk jeg visst 4 alternativer... Går det an å kåre en favoritt? Kvase: det alternativet du kommer med; det er vel heller et uninstall-program? Det fjerner vel ikke gamle tempfiler o.l? Endret 9. august 2005 av Straydog
Bornslip Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg anbefaler CCleaner på det varmeste, genialt program som rydder opp i alt av gammelt rot, unødvendige filer og ubrukte strings i registeret, bruker det selv, og er superfornøyd!! www.CCleaner.com
Skeptos Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Ok, der fikk jeg visst 4 alternativer... Går det an å kåre en favoritt? Kvase: det alternativet du kommer med; det er vel heller et uninstall-program? Det fjerner vel ikke gamle tempfiler o.l? WinOptimizer 2004 er favoritten, men den er så vanskelig å få tak i. Jeg synes du skal velge EasyCleaner.
Beatnut Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Du finner mange greie alternativer på www.snapfiles.com/freeware. Der er filene gitt karakter av brukerne og man kan dermed finne de mest populære. Ellers bruker jeg selv CCleaner som er genial.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå