Gå til innhold

Trenger et eget adblock-program

smetho

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har endelig kvittet meg med Norton Internet Security og gått for Sygate Personal Firewall som firewall og AVG som antivirus.

MEN, her kommer grunnen til at jeg holdt ut med Norton så lenge: Den har et fiffi system for å holde reklamer vekke fra websider (adblocker). Det jeg nå lurer på er om det finnes et standalone-program som gjør samme tingen, helst gratis. Ser for meg noe som kjører i bakgrunnen.

Jeg bruker Opera så dere trenger ikke anbefale Firefox som har løsningen for dette problemet. I tillegg vil jeg helst programmet skal være browser-uavhengig slik at IE også kan benyttes innimellom.

Vel, noen tips? :)

EDIT: Leif i topic!

Endret av smetho
Videoannonse
Annonse
Skrevet

gaggen: perfekt! :w00t:

Privoxy ser ut til å gjøre jobben veldig bra :) Er ganske mye man kan gjøre med det programmet, men fikk ihvertfall ordna problemet mitt!

Programmet i den siste linken har jeg egentlig ikke behov for da Opera har egen pop-up blocker. Men takk for informasjonen uansett!

Skrevet

Privoxy ser ut til å gjøre jobben veldig bra :) Er ganske mye man kan gjøre med det programmet, men fikk ihvertfall ordna problemet mitt!

:yes: er selv ganske fornøyd med den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...