Zodux Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 (endret) God kveld! Jeg har nylig kjøpt meg et eksemplar av spillet "Dungeon Siege (UBISoft Exclusive-utgave)". Jeg vet det er noget gammelt, men jeg hadde fått det anbefalt av en kamerat og siden fant spillet til 129kr,- så jeg tenkte; Skitt au.. kjøper det. Men, jeg har et aldrisålite problem; Spillet vil ikke starte. Det eneste som skjer når jeg prøver å starte spillet er så meget som ingenting. Jeg sjekket om spillet lå i prosesser, noe det heller ikke gjorde. Jeg har sjekket om det fantes noen oppdateringer jeg kunne installere, men jeg fant ingen. Min DS ser ut til å være av nyeste versjon etter en standard installasjon. Har også prøvd å laste ned crack til spillet for å se om det hjalp, men det gjorde ikke. Har testet å spille det med min installasjon og cd på kameraten min sin PC og det funket helt fint. Hvorfor får ikke jeg spillt? --- Informasjon om systemet mitt: --- Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Language: English (Regional Setting: English) Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz Memory: 768MB RAM Page File: 288MB used, 3938MB available DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Skjermkort: Sapphire ATI RADEON X800XL Skjermdriver: Omega 2.6.53 (Based of ATI Catalyst 4.7) --- Mvh. Zodux Endret 8. august 2005 av Zodux
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå