Nidhogg Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 peter pan speedrock? 5005126[/snapback] faen hvor lett dere tar mine rebuser da
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) user posted image :/ Få noen virkende bilder kanskje Endret 14. oktober 2005 av AssKicR
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 user posted image :/Få noen virkende bilder kanskje 5005212[/snapback] you suck. Am3k:Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging. * For å slå av i Opera:Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" * For å slå av i Firefox:Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging * En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den. (fra o-haavard) Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over
Nidhogg Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 user posted image :/Få noen virkende bilder kanskje 5005212[/snapback] you suck. Am3k:Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging. * For å slå av i Opera:Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" * For å slå av i Firefox:Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging * En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den. (fra o-haavard) Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over 5005233[/snapback] hmm....jeg har prøvd med Opera og IE no... tror AssKicR har rett
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Har du gjort det som står i qouten i Opera Nidhogg?
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Har du gjort det som står i qouten 5005272[/snapback] Jepp jeg har gjort det.. Da viste Dassen seg.. men den hesteskomagneten i fyste der kommer ikke hverken i opera, ff eller ie. men den kommer hvis jeg surfer til den.. kanskje fordi det er en webside og ikke et bilde? Bilde redirecter automatisk til http://gallery.hd.org/_c/natural-science/h...gs-AHD.jpg.html Denne derimot
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Det er visst en side, men jeg ser begge bildene perfekt i FF. Jeg har gjort det som står om firefox (det siste alternativet) For folk med problemer: Endret 14. oktober 2005 av skate4life
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Det er visst en side, men jeg ser begge bildene perfekt i FF. Jeg har gjort det som står om firefox (det siste alternativet) 5005301[/snapback] Jeg har og gjort den samme, men ser bare dassen.. Kan artisten du vil frem til være "Magneto" ?
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 hmmm... Nei det er ikke Magneto. Har ikke noe med en magnet å gjøre.
Πεισιθάνατος Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Hmm.. Jeg har aldri fjernet referrer logging i opera, og jeg har så godt som aldri hatt problemer med å se hotlinkede bilder.. *prøve ut forumet og se hva slags tekst som står dersom jeg redigerer* Endret 14. oktober 2005 av KaYcH
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Kan det være: Lucky Dube Siden hestesko betyr lykke og dube ligner på tube som blandt annet er slang for toalett :/ Endret 14. oktober 2005 av AssKicR
AssKicR Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Det kan det ikke være 5005431[/snapback] Neivell da, prøvde iallefall Finner ingenting på hestesko iallefall
Jernlov Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Har ikke noe med hestesko å gjøre, men formen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå