Gå til innhold

hvem har ødelagdt flest pc-komponenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir har ødelagt en god del i min korte data karriere: En gang ødela jeg en Celeron 400 mhz i et fårsøk på å overklokke den til 900 mhz !!! Jeg var engang på ett lan party, der datt pcen i bakken og da knakk rammen og skjermkortet + Cpu ble moset, jeg bestilte etterpå nytt kort og så monterte jeg det og da gikk strømforsyningen og da gikk også hovedkort og cpu igjen... Og på den gamle brenneren min pleide jeg å dra ut hele skuffen og den virket når jeg trøkte den inn igjen!! men til slutt sprutet det med løse tenner når jeg skulle ta ut en nybrent cd. Før jeg fikk dvd, ville få en grunn til å få dvd så jeg puttet en femmer inn i den, og da knitra det godt inni der!!Å når jeg var 11 år så tok jeg å lakket den gamle pcen med fluoriserende lakk som aldri tørka så det ble mange lag med rosa gult og grønt på kabinettet som smittet over til klærne mine,gjett om muttern klikka :smile: :smile: Men nå har jeg tatt meg sammen men det spørs om jeg tørr og legge inn vannavkjøling for da kan det fort hende at må vri om noen av komponentene og henge de opp på klessnora, slår noen meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...