Wyldelife Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hey, som kanskje noen husker, kjøpte jeg SC:PT for en stund siden. Etter en del research har jeg funnet ut at min PC skal kjøre det glatt på laveste grafikk. Men ette er ikke tilfellet, jeg opplever en del hakking, spesielt i ute levlene. Nå har jeg tatt alt på low og kjører dette i 640x480, og FORTSATT hakker det i ute levlene og litt i innelevlene. Kan noen fortelle meg hva som er galt? Windows game advisor sa at PC'n min var Langt over minste kravet til spillet. Her er spec'sa mine: Windows XP Professional Intel Celeron D 2.5GHz ATI Radeon 9100IGP 64MB Ram 704MB Ram 80GB Harddisk
Shaper^ Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Joda, kanskje den er over det som er minimum requirements, men alikevel kan windows drive kuk med pcen din, du kan ha mye spyware, ting som sluker cpu kraft ol. Det jeg ville anbefalt for deg er å bytte skermkortet ditt og så egentlig bare få det ett nytt..
Wyldelife Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Joda, kanskje den er over det som er minimum requirements, men alikevel kan windows drive kuk med pcen din, du kan ha mye spyware, ting som sluker cpu kraft ol.Det jeg ville anbefalt for deg er å bytte skermkortet ditt og så egentlig bare få det ett nytt.. Tro meg, det ville jeg ha gjort, men har ikke penger til det. Kjøpte harddisk for 2 uker siden, og da bruke jeg de siste pengene mine Får vel kjøpe til jul, men det jeg syntes var rart var at multiplayer går som smør, mens singel player hakker i diverse levler .
Xecuter Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Skjærmkorte ditt er ræva!! derfor hakker det...kjøp med 256mb ram!
Arne_F Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Noen SP brett er meget større enn andre, og derfor krever de mer av systemet ditt.
fargoth Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Det er nok skjermkortet som er flaskehalsen i systemet ditt desverre. Ting du kan gjøre som (kansje) vil forbedre ytelsen: *Sjekk pcen for spyware og virus. *Defragmenter hardisken. *Disable tunge programmer som sviver i bakgrunnen. (Slik som antivirus etc). *Last ned og instaler den nyeste patchen til spillet. *Last ned nyeste driver til skjermkortet. *Overklokk systemet. *Kjøp nytt skjermkort *Sett ned grafikken så langt det går.
Wyldelife Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Skjærmkorte ditt er ræva!! derfor hakker det...kjøp med 256mb ram! Jeg vet det, men siden minste kravet er 64 ram, så burde det gå fint på Lowest of the low Og når resten av systemet mitt er relativt OK, så skal det gå smooth på laveste grafikk. Fargoth;Skal følge rådene dine, og jeg tror jeg har noen virus, skal laste ned noen antivirus og patcher til spillet så tror det jeg går relativt bra.
Xecuter Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Jeg vet det, men siden minste kravet er 64 ram, så burde det gå fint på Lowest of the low Og når resten av systemet mitt er relativt OK, så skal det gå smooth på laveste grafikk. Jeg vet ikke hvor lenge du har holdt på med data men det jeg har opplevd er at; DET FINS IKKE ETT JÆV** SPILL SOM FUNGERER SMOOTH PÅ MINIMUM! Å det irriterer meg noe sinnsykt. Jeg lurer på om det er Windows som stjeler noen av ressursene dine...
fargoth Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 DET FINS IKKE ETT JÆV** SPILL SOM FUNGERER SMOOTH PÅ MINIMUM! Å det irriterer meg noe sinnsykt. Jeg lurer på om det er Windows som stjeler noen av ressursene dine... Det er tøys, jeg spilte gjennom FarCry på et Geforce4mx 440 64mb. Grafikken var "grei", og det hakket lite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå