water Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 jeg skal sette opp et trådløst nettverk og trenger noen anbefalinger med utgangspunkt i disse faktorene : jeg bruker mye vpn mot jobb, og klienten (netscreen remote) er veldig følsom for brudd i forbindelsen med access point jeg har utstyr som støtter forskjellige krypteringer og vil gjerne unngå å måtte følge det svakeste leddet - er det noe poeng å bruke forskjellige krypteringer eller opperere med forskjellige access point? jeg trenger minst 5 samtidlige enheter oppkoblet mot access pointet "med full kapasitet" access point skal takle å stå i et rom med mutvegger og endel lufterør av metall skal helst kunne fungere som en switch (minst 5 porter) i tillegg til å være access point har en egen server som tar seg av dhcp, firewall, etc. jeg har veldig lite oversikt over tilgjengelig produkter, men antar at både de sist testede belkin & dlink produktene på hw.no er aktuelle kandidater. :water
water Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 er det noen som har erfaringer med : Linksys WRT54GX? ser også her at det går fint å bruke dens firmware på Belkin Pre-N :water
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå