Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

problem med gaming med telenor adsl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter endel med telenor jeg også... Men har du slitt før med å koble deg opp? Jeg kommer heldigvis inn, men når jeg trykker på internett inni cs, får jeg bare opp x antall servere. DVS ca. 100-200 servere og det gjør meg jxxxxg forbanna.... har hatt det slik siden vi fikk adsl for over et år siden... Naboen som bor ca.200 m ifra sliter ingenting. Og der får jeg opp mellom7-8000 servere... har klagd i lange tider, men ingenting skjer... tror jeg skal få faren min til å si opp abonemetet fortløpende siden de ikke gidder å rette på feilene.... men bruker du trådløsrouter?

Lenke til kommentar
Sliter endel med telenor jeg også... Men har du slitt før med å koble deg opp? Jeg kommer heldigvis inn, men når jeg trykker på internett inni cs, får jeg bare opp x antall servere. DVS ca. 100-200 servere og det gjør meg jxxxxg forbanna.... har hatt det slik siden vi fikk adsl for over et år siden... Naboen som bor ca.200 m ifra sliter ingenting. Og der får jeg opp mellom7-8000 servere... har klagd i lange tider, men ingenting skjer... tror jeg skal få faren min til å si opp abonemetet fortløpende siden de ikke gidder å rette på feilene.... men bruker du trådløsrouter?

Her ligger nok garantert problemet på PCen din.

Tror ikke noen ISP kjører et program som sier at du ikke skal kunne få opp mer enn 200 servere i CS :p

Lenke til kommentar

Jeg har Telenor ADSL basis.

Kjører bla. Battlefield2 :w00t: uten problemer. Aldri nedetid, helt til i går.

Da var det noe i agderfylkene som raset sammen. berørte kunder i Kr.sands området. Måtte skaffe en del fra Oslo, så jeg var ikke på nett før på "mårrasia" i dag (mandag).

 

Hvis du har hatt dette problemet over tid kan det ligge på flere nivåer.

Software, hardware.

Sjekk software (spill, drivere, osv.)

Restart av PC, Router, modem osv. kan være en tanke.

 

Kommer du deg på internett?

Er du det er det neppe Telenor sin feil.

Sjekk signal og hastighet!

 

Stylus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...