Kasp Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Hvordan får jeg åpnet mailene mine med Outlook, når jeg har yahoo-mail? leifz0r Endret 7. august 2005 av Kasp
SimDaDim Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Vet at bl.a. hotmail har sperret for outlook. De vil at folk skal inn på internettsiden slik at de ser reklamen osv. Vet ikke om det er samme med yahoo, men kan tenkes... Prøv et google søk
m-momr Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Vet at bl.a. hotmail har sperret for outlook. De vil at folk skal inn på internettsiden slik at de ser reklamen osv. Vet ikke om det er samme med yahoo, men kan tenkes... Prøv et google søk jeg har fixet hotmail i outlook før. du må bare finner incoming, og outgoing mail server. her er en link jeg tror kanksje til hjelpe http://help.yahoo.com/help/us/mail/pop/pop-02.html
Smooth Ceiling Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 (endret) Du downloader Ypops!, som er enkelt å sette opp. Fungerer helt greit. Endret 9. august 2005 av Sundiver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå