Lanka Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg bestilte et HK som Hw.no anbefalte. Jeg gikk inn på siden til leverandøren og bestilte et stk av dette hovedkortet. Jeg ble bedt om å printe ut ordren, og det gjorde jeg. Her er den : (Legg merke til at det står "På lager : JA" Så gikk jeg inn på siden til leverandøren for å tracke ordren da. For å se hvor langt jeg hadde kommet. Og da sto det : Kansellert (Legg merke til at den nå ikke er på lager. Jeg tok kontakt via mail og fortalte dem hva som hadde skjedd. OG dette fikk jeg som svar : "Ordren er nå blitt kanselert pga. produktet er dessverre utgått/utfaset fra vårt sortiment - hvis du ønsker kan vi eller du finne et erstattningsprodukt eller at vi krediterer deres innbetalte beløp og du vil få tilbake dine penger.... NB! gi oss en tilbakemelding på hva du ønsker..........." Jeg har per idag ikke hørt noe fra dem heller etter at jeg svarte tilbake at jeg ville ha en vare, og ikke penger. Kan de gjøre no sånt? Endret 7. august 2005 av Lanka
Zink Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ja, de kan gjøre sånn - alle webshoper skifter i hyllene, og det har skjedd her. Selvom prisen på kortet var best hos Vaagen, så er ikke prisforskjellen til nest beste noe som er bindende eller dekkes. Når var det du meldte fra? Er neppe en sak før de evt. bruker urimelig lang behandlingstid. Vaagen Consulting Telefon: +47 52 71 29 27 Telefaks: +47 52 71 28 61 --
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå