tørrfisk Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg har nettopp fått mitt 6800nu ødelagt pga vannkjøling (og orker ikke å prøve å få pengene tilbake ) , så nå blir det ikke mer vannkjøling på meg på skjermkort når mitt nye 6800GT kommer i hus. Så jeg er ute etter en kjøler som ikke bråker overhodet! Noen som vet om noen? Gjør nv silencer susen?
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 den bråker! gå for zalman vf700cu. den lager null lyd på 5v. Jeg har selv brukt denne kjøleren på mitt 6800ultra kort i 3 måneder helt til jeg fikk vannkjøling, og jeg har kjørt den på 5v hele tiden. nv silencer er langt fra lydløs. den støyer faktisk en god del.
tørrfisk Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Da går jeg for den ! Vannkjøling er overvurdert!
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 bra du kommer til å bli fornøyd. Men vannkjøling er jo lovely da
tørrfisk Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 bra du kommer til å bli fornøyd. Men vannkjøling er jo lovely da Ikke viss du flytter maskina mye og kun trenger en stille maskin som er stabil 24/7 (viss du ikke legger en god del penger i det)
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 du har et poeng der ja... men alle brukere er forskjellig. noen har behov for vannkjøling, andre ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå