Nimzo Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Har installert og avinstallert det flere ganger. Det som skjer er at når jeg skal inn i config eller hva som helst i ffdshow så kommer det opp en rundll error. Samme skjer om jeg prøver å configurere det ifra settings i Zoomplayer f.eks. What is wrong? How to fix?
schwami Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 du kan prøve vlc for å se om du får problemer med ffdshow i det programmet. Hvis du fremdeles får problemer, vil jeg gjette på at det er noe galt i windows-registeret, som ikke blir fikset selv ved avinstallasjon/reinstallasjon. Bruk da system mechanic eller et annet program for å sjekke feil der. Bedre det enn å reinstallere windows, i hvert fall...
tmv Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Har installert og avinstallert det flere ganger. Det som skjer er at når jeg skal inn i config eller hva som helst i ffdshow så kommer det opp en rundll error. Samme skjer om jeg prøver å configurere det ifra settings i Zoomplayer f.eks. What is wrong? How to fix? 4619138[/snapback] Sjekk denne> http://avforum.no/forum/showthread.php?t=20805 Gjorde susen for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå