Gå til innhold

Har et spørsmål angående subscriptiongreiene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite spørmål her:

Den 21. juni betalte jeg en "One-Month Subcription", og dro på ferie den 20. juli. Imens jeg var på ferie så satte den opp enda en, og trakk kortet til morra mi (som jeg brukte den ene gangen). Dette irriterte meg, da den har en som skal trekkes den 22. august. Hvordan stopper jeg det her?

Skal jeg trykke "Cancel recurring subscription plan"? Vil det slette accounten, eller avbryte neste Visa-trekning? :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke sikker på om jeg har skjønt alt her men skal prøve å forklare subrscription tingen.

Når du velger 1 month subscription betaller du ikke kun for 1 måned, men du velgar da at du blir trekkt en sum per måned i stedet for si en gang hver 3. måned.

hvis du kun vil spille den ene måneden må du selv fryse World Of Warcraft kontoen din slik at du ikke blir trekkt videre.

dette er vanlig med alle MMO spill men burde virkkelig ha blitt opplyst mye bedre enn det som er per i dag.

håper jeg forsto deg riktig og at jeg har gitt deg svar som hjelper i hvertfall litt.

Skrevet

WoW fungerer som et abbonement, du betaler til en fast tid hver måned (eller hver tredje måned hvis du har valgt det istedenfor).

Det BLIR automatisk trekt fra kontoen til det VISA/Mastercard kortet du brukte ved registrering av din WoW account.

Hvis du stopper/cancel så vil du kunne fortsette å spille ut den tiden du har betalt for. Ingen characters blir slettet. WoW accounten din blir heller ikke slettet.

Feks. du registrerte WoW første gangen 10 mai. Fra 10 mai til 10 juni så har du en 30 dagers gratis periode. Den 10 juni vil Blizzard trekke månedsbeløpet for perioden 10 juni til 10 juli. Hvis du stopper trekket den 12 juni, så kan du fortsatt spille frem til 10 juli. Men etter den 10 juli så får du ikke logget inn med noen av dine characters før du evt. starter trekket fra VISA/Mastercard igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...