noXelon18 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hva er deres mening på F.E.A.R.? terningakast 1-10. der 1 er dårligst og 10 sinnsykt bra... Gi deres mening...
iStephano Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 hehe samma her Tenkte inni meg hele tiden `jaja nå skjer det sikkert noe dritt` Karen snudde seg for og gå ned trappa, ser tilbake igjen og BAM der stod hu. Trodde hjertet mitt skulle hopper ut av brøstet. Så kom du ned i stigen, så skjer den enda en gang. Fy søren dette spillet er helt KONGE!! Har aldri hatt så mye glede før av en demo og dette spillet innfrir alle mine ønsker. Noe som digget meg stort var AI som flere har sakt her, kasta en granat mot tre stykker. Han ene skriker `Oh shit Granade!` Alle kaster seg til til vær sin side for og unngå den når den eksploderer. Unntatt han ene da, han fikk den rett i magan og for å si det slikt. Ikke et vakkert syn Effektene, grøss faktoren, hvordan spillet figurene bevegde seg på alt sammen imponerte meg. Kan faktisk ikke si en negativ ting, og det er første gang på lenge! Dette er et MÅ ha spill i min hylle En ting som var litt morsomt var at jeg traff en kar i leggen så begynte han og hinke rundt på gulvet i smertet. hehe måtte le da men nå skal jeg ikke si mer. Bare spill og opplev det! Og Mitt innlegg her det sier sitt, en god 10`er!
Snorre Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Utnyttig og uinteressant tråd som garantert kommer til å ende opp som en telletråd. Telletråder er uønsket på forumet. Stenger derfor tråden. Om du mener at dette var en feil avgjørelse, tar jeg gjerne dette opp på PM slik at vi kan komme fram til en hggelig løsning for begge. Snorre
Anbefalte innlegg