Gå til innhold

Nytt skjermkort til MAX! 1000,-

bokhylle

Anbefalte innlegg

Skrevet

mener han burde kjøpe demokortet alt han trenger er jo på nett drivere osv..

6800le alså...burde kanskje ikke hive seg ut på softmoddingens veij om han trur softmodding av skjærmkort har noe me pc styling og gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får 3379 i 3d mark med med default settings.

cpu: 2800+ @3200+

ram: 204 @ pc 3200

irriterer meg grønn over de "rare" greiene som kommer opp, er jo ikke artifacts, men kan hvertfall ikke leve med de.. :@

Skrevet
Jeg vet ikke helt hvordan det er om dagen, men var det ikke slik at Battlefield 2 ikke støttet GeForce 6600GT i AGP-versjon?

Neida. EA laget vel bare endel forvirring da de slapp demoen til BF2 ved kun å liste de grafikkbrikkene spillet var testet på. Listen manglet en hel del kurante skjermkort, som f.eks. 6600GT/AGP og X800XL.

Skrevet
Hva burde jeg velge av 128 mb eller 256mb av dette kortet?

Har lite å si, men siden prisforskjellen bare er på 40 kroner, kan du like gjerne kjøpe det med 256MB :)

Skrevet
Hva burde jeg velge av 128 mb eller 256mb av dette kortet?

Har lite å si, men siden prisforskjellen bare er på 40 kroner, kan du like gjerne kjøpe det med 256MB :)

hvorfor kjøpe 256mb på et så billig kort???? Et 9600 klarer ikke å utnytte 256mb! Dessuten er det tregere minne i 256 mb versjonen!!!

Skrevet

hmm snakket litt med en kamerat av meg! han jobber på komplett i oslo! og han sier du kan få dette korte her:https://prisguiden.no/produkt/25372 veldig bra kort! kjører bf2 på full grafikk! faktisk sant fordi en kamerat av meg har korte sjøl sitter med bf2 dritt bra grafikk sier han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...