SargatH Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hei. Jeg har en Radionette RN5804 DVD spiller som jeg vil gjøre sonefri ved hjelp av en kode. Broren min gjorde nettopp dette på sin, men han har anna DVD spiller enn meg. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne koden? Takk
Zer0z Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 (endret) Har du prøvd Google? *edit* googlet i ca 20sec. så fant jeg noen koder.. prøv denne linken du Endret 8. august 2005 av Zer0z
Breiker Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 er så fint å se at noen ofrer noen minutter av livet sitt for å google litt. Use Google!! Tell your friends!
icer Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Har en Sony DVP333 spiller som jeg vil gjøre sonefri, problemet er at jeg ikke har noen programerbar kontroll... Er det noen program jeg kan laste ned og brenne på cd/dvd så fikser den saken?
icer Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 hmm.. husker jeg ikke feil så er her kanskje? Humm har ikke tenkt å betale så mye for det, 48$+frakt neppe kan like godt kjøpe meg en ny spiller da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå