Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dataen min stopper opp med jevne mellomrom!


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem når det gjelder windows. Det startet for noen uker siden og er SVÆRT irriterende! Jeg driver på med hva som helst( Spilling, musikk, surfing, tekstbehandling) Og plutselig stopper dataen min opp fullstendig i et halvt sekund før den fortsetter, så går det rundt fire sekunder og da stopper den opp en gang til. Og sånn fortsetter den med ca fire sekunders mellomrom før neste oppstopp kommer! Jeg spurte en kamerat av meg og han sa at det kunne være et program som dataen jobbet med og måtte bruke vekslefila mye! Noen som kan hjelpe?!?

Tusen takk! :)

Endret av Andak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tusen takk! Jeg kjørte både anti-spyware programmer og virus-skanning, sjekka for bad sectors! det viste seg at det var spyware! Jeg takker for all hjelp! Det var virkelig fint! begynte å bli litt irriterende...!

 

Tusen hjertelig takk! :!: :!: :thumbup:

 

tok visst feil, satt å spilte CS klokken kvart over 4 i natt da problemet oppstod igjen, har gjort det dere har sagt... men når jeg kjører test med bad sectors og tar på "Automatically fix file system errors" så står det:

 

"The disk check could not be performed because exclusive access to the drive could not be obtained Do you want to scheule this disk check to occur the ext time you restart the computer?"

 

jeg restarter men den samme meldingen kommer!! HJELP :(:(

Endret av Andak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...