stillborn.. Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) ÅÅ, hjelp? Først fikk jeg inn lyden men ikke bildet. Nå får jeg inn bildet men ikke lyd. Det vil si når jeg spiller av 3gp-videoer på mobil. (k750i) Men småklipp lastet ned fra zedge.no, funker. Selv om de er i samme format. Noe tips? Og "kanskje det er for høy oppløsning på filmen?" Nei, trukke det gitt, da jeg gjorde nettopp som en guide fortalte meg. Endret 3. august 2005 av stillborn..
Erren Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Har du filmet filmen selv? Kanskje lyden må aktiveres eller no? Er en verden av muligheter Slått telefonen av og på? Tatt software-oppgradering? Mye som hjelper
stillborn.. Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 har sjekka på oppdateringer, men den sa meg at tlf min allerede var oppdatert. Har prøvd å aktivere lyd og skru den av/på. Ittno virker, gitt Har ikke filma selv, nei. det funker perfekt ser du. Og småklipp lasta ned fra zedge.no er det fin lyd på. Off. Andre forslag?
ClawHammer Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Så det er lyd på noen klipp men ikke på alle ? da funker vel ikke de videoene på din mobil
stillborn.. Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 joda, ska jo det. den spiller jo av mp4 og 3gp-filer. Og den guiden var for k750. Æ. Null sjans.
janvei Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Jeg hadde det samme problemet på min k500i, jeg aner ikke hva det hvar. Men jeg trur at videoen egentlig er beregnet på en annen mobil, selv om det er samme fil type så kan det hende at mobilen din ikke klarer å spille av den typen lyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå