Gå til innhold

Trenger ny tv, 28"+WS ca. 6000,-


Anbefalte innlegg

Billedrøret på min gamle Philips 29PT5305/00 holder aktivt på å ta kvelden, og ser i den anledning etter en ny tv.

 

Budsjettet strekker seg til ca. 6000, og vil ha en widescreen 28+.

Tven jeg har er 50hz, og jeg har ikke hatt noen problemer med å se på den, men det kan kanskje lønne seg å skaffe seg en 100hz?

 

Var noen i denne tråden som nevnte tilbudstven fra Siba som et forslag...

 

Noen andre som har noen anbefalinger?

Holder til i Oslo området, og butikken må kunne lever på døren, da jeg nekter å drasse en 28"+ opp 5 etasjer uten heis!

 

 

Eller er det vits i å reparere den jeg har? Det er en grei tv, men var nok aldri toppmodellen til Philips og siden jeg nok vil trenge et nytt rør koster det vel mer enn det smaker?

 

All (hurtig) hjelp mottas med takk, da jeg nok kjøper i løpet av morgendagen. Orker ikke være uten tv, og er for mye stress å koble opp tv-kortet igjen....

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Da har jeg vært og handlet...

 

Endte opp med en Thompson 32WH412B til 5325,- Kvaliteten virket bedre enn de andre som ble foreslått når jeg så dem side ved side.

 

Er 100hz med sort front og sølvgrå "body"...

Var å så på akkurat samme TV-en i dag på Elkjøp og vurdere sterkt å kjøpe den.

Men her kostet den 5995,- Prisen på elkjop.no er 5495,- så den prisen skal jeg uansett få den til, men hadde vært kjekt å fått den enda billigere, hvilken elkjøp butikk fikk du den til den prisen?

 

BTW: Hvordan synes du Tv-en er, etter å ha hatt den noen dager. Ser at den ikke har CAM-filter, noe som gjør meg litt bekymret.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den på Elkjøp Stormarked Skøyen.

 

Er faktisk veldig fornøyd med den, spesiellt sammenlignet med min forrige, da designet gjør at den ser mye slankere ut forfra enn hva min gamle gjorde.

Lyden er god og bildet bra.

 

Manglende cam filter har ikke gjort meg noe, men så hadde jeg det heller ikke på den forrige tven...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...