superreven Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Noen som vet om noen bra plasser/bosser å farme, for snacksne (grønne og blå) items mtp disenchanting? Opp til nå (150 i skill), har jeg sprunget Deadmines og Shadowfang Keep runs.. (Lvl 60 rogue)
Netforce Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Scarlet Monastery er konge for grønne og (noen) blå items
FJERNET111 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 SM library dropper vel 2 blå hos bossen hver gang... det er vel egentlig det beste stedet å gå.
Loeve Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) Bossen i library dropper definitivt ikke to blå items hver gang. Jeg drepte fyren 13 ganger på rad i dag, i håp om å få tak i illusionary rod, og 10 av gangene droppet den grønne mantle-en og hypnotic blade. To av gangene rod-en droppet tapte jeg rollen til en hunter som mente at han kom til å skade bra med staven, og den siste gangen tapte jeg rollen mot en mage. Klikka helt for meg når hypnoblade droppet i stad. Endret 3. august 2005 av Loeve
FJERNET111 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Ah beklager, syns å huske at mantelen også var blå, men det er jo feil.
NightKeeper Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Bossen i library dropper definitivt ikke to blå items hver gang. Jeg drepte fyren 13 ganger på rad i dag, i håp om å få tak i illusionary rod, og 10 av gangene droppet den grønne mantle-en og hypnotic blade. To av gangene rod-en droppet tapte jeg rollen til en hunter som mente at han kom til å skade bra med staven, og den siste gangen tapte jeg rollen mot en mage. Klikka helt for meg når hypnoblade droppet i stad. Ganske uflaks, jeg var nemlig ute etter Hypnotic blade for å bruke den sammen med uberoffhanden som Horde får i reward
Ol'H Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 To av gangene rod-en droppet tapte jeg rollen til en hunter som mente at han kom til å skade bra med staven :!: Kjenner meg igjen der, var i Zul'farrak igår med min lille rogue. da droppet denne http://www.thottbot.com/?i=5584. Jeg tenkte ja nå ble vel vår lille druid gla, men nei da her kommer huntern og påstår at denne måtte han ha. For han brydde seg ikke om det var leather, siden statsn var så bra. Å hele party motsier han, til og med den andre huntern. Idioten roller selvfølgelig 84, mens druid lander på lusne 31.
Netforce Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hva i alleverden skal en hunter med den der? Har jo ingen brukbare mods jo...
hallgeirl Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hva i alleverden skal en hunter med den der? Har jo ingen brukbare mods jo... Vel, hunter trenger faktisk intellect den også, så om det IKKE er med noen casters som trenger den så synes jeg hunteren bør få lov til å rolle på den. MEN! Om det er med en caster som trenger den staffen, så bør det egentlig ikke være noen gåte hvem som fortjener den. Forøvrig så er det ikke så veldig sjeldent drop på den staffen, så jeg vil tro at mr. Loeve har hatt latterlig uflaks når den kun har droppa 3 av 13 ganger. Min erfaring er at den dropper slik ca. halvparten av gangene jeg tar Doan. Og jeg tar han ganske ofte med min rogue for å skaffe shards for penger for epic mount.
Roberticus Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 bossen i Library dropper 1 blå og 1 grønn som regel ja, men den grønne mantel'en gir som oftest også en large glowing shard, samme som den blå item'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå