Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fløy nettopp fra Moonglade til Teldrassil. Plutselig forsvant dyret jeg ridde på, og jeg døde av fatigue siden jeg var midt i sjøen.

Nice.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det meg eller har det blitt helt sykt mye enklere å levle herb og mining? er så vidt ferdig med å plukke/hakke før neste vises på minimap.

Skrevet

Noen som er kjent med NPCscan? Er det bare å skrive inn NPC ID også trykke på okay? Ser ikke ut som det skjer stort mer i hvertfall, og bare for å teste det fant jeg en npc i nærheten, skrev inn hans navn og trykte Okay, npcscan klarte ikke å finne han. Bare få meter ifra meg.

Skrevet

Tok gratis servertransfer Sylvanas -> Boulderfist, og eneste irritasjonsmomentet er hvor sinnsykt lite AH er her. Finner ingen gems, og spør jeg etter JC i /2, linker folk med 250 i skill osv meg boka deres:p Heldigvis en i guilden som lvler JC alt han kan nu.

Skrevet

Hehe ja det går fryktelig raskt. En kan jo fint dra inn 6-7k om dagen på noen timer med aktiv mining og herbing.

Med mindre man sliter med det samme som meg, at noen idioer alltid må dra ned prisen!

Skrevet

Noen som er kjent med NPCscan? Er det bare å skrive inn NPC ID også trykke på okay? Ser ikke ut som det skjer stort mer i hvertfall, og bare for å teste det fant jeg en npc i nærheten, skrev inn hans navn og trykte Okay, npcscan klarte ikke å finne han. Bare få meter ifra meg.

Du må trykke på det lille + tegnet på siden. Da blir de/den lagt til listen.

Skrevet

Hehe ja det går fryktelig raskt. En kan jo fint dra inn 6-7k om dagen på noen timer med aktiv mining og herbing.

Med mindre man sliter med det samme som meg, at noen idioer alltid må dra ned prisen!

Har du 30-40k+ og mer tid å bruke på wow en du burde ha, så kan du kjøpe ut alt som blir lagt ut for under hva du vil legge ut for.

Skrevet

Du må trykke på det lille + tegnet på siden. Da blir de/den lagt til listen.

Aha, takker. Deretter er det bare å trykke Okay(da forsvinner boksen), og den scanner?

Skrevet

Du må bruke ID til tingen du skal finne

f.eks Hogger har ID 46254

du må gå på wowhead også søke på det du skal finne å ta de talla på slutten av url'n http://www.wowhead.com/npc=46254

Skrevet

*spørsmål/svar om npc_scan*

Aha, takker. Deretter er det bare å trykke Okay(da forsvinner boksen), og den scanner?

Japp. Når du ser at npc'en er lagt til listen så er det bare til å trykke ok og da starter den.

Skrevet

Jeg er nå level 20, og har 70 gull med ting på AH til ca. 30 gull til.

Det er helt latterlig hvor enkelt det er å tjene penger nå.

Når jeg levlet mainen for en del år tilbake så var det et herk å bla frem 100 gull til level 40.

Men det er jo litt deilig å se pengene renne inn også :tease:

Skrevet

Hvilken bg synes dere er best?

Jeg synes Eots,AV,AB.

(og Sota :ph34r:)

Likte EotS ganske godt før, men nå liker jeg den ikke så veldig siden alliansen har en tendens til å være veldig masete der. AV er veldig gøy med mindre folk har "rUSH bOSS!!!!!"-attituden, da vil jeg heller dø. WSG er en klassikker, men selv synes jeg Twin Peaks er litt gøyere fordi den ikke legger opp til åpenbar camping/forsvaring siden byggene har tre innganger. AB er gøyal, og jeg har begynt å like lolquest bedre etter at jeg gikk alliance siden folk (som regel) ikke klager noe grusomt der. Strand of the Ancients er bare dritt.

Skrevet

Har du 30-40k+ og mer tid å bruke på wow en du burde ha, så kan du kjøpe ut alt som blir lagt ut for under hva du vil legge ut for.

Hm, ja, men det har jeg dessverre (?) ikke.. Var en kar som gjorde det med alle mine blomster, men han la de bare ut igjen 3g dyrere, men greit for meg, kjappe 700g :)

Skrevet (endret)

Hvis ditt blir undercuttet og ikke solgt så legg de ut igjen. Det var ganske demotiverende da alle herbene mine ble sendt i retur, men da jeg til slutt fikk solgt alt så jeg at jeg hadde tjent 6-7k på herbs jeg hadde funnet mens jeg questet til 85. For å tjene mer kan du gjerne prøve å være litt slem med de andre :p En fyr hadde lagt ut utrolig mange heartblossom i stacks på 3 til 15g. Jeg la ut fire sider med stacks av én til 14g, og fikk solgt alle :D

Endret av Pokey
Skrevet

Hvilken bg synes dere er best?

Jeg synes Eots,AV,AB.

(og Sota :ph34r:)

1. WSG

2. Battle for gilneas

3. AB

4. AV

5. EOTS

6. Lolquest

7. Sota

AV var jeg veldig i tvil om egentlig, ettersom en gøy BG er helt vildt gøy, men jeg synes den er litt teit fordi det er så mange folk i den som ikke følger med kartet i det hele tatt og ikke har peiling på hva de skal gjøre. Det skjer for så vidt i alle BGer og er veldig plagsomt, men i AV er det mye som skjer på kartet og enda flere tullebukker. Har ikke prøvd rated skikkelig enda, men regner med at Cata BGene topper der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...