Gå til innhold

Bli Sunnere Klubben - Bli sunnere du også!


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det runde to snart? Den burde være litt tøffere. F. eks. sykle en 10-min tur hver dag i tillegg til det andre. Man skal jo bli sund også...

Neeei, men jeg skal stramme litt på reglene ;)

Count on me. Skal legge om litt livsstil i den perioden. Kanskje sit-ups, push-ups og litt manual-arbeid. Gidder ikke noe SATS-greier. Må bygge meg en kropp slik at jeg kan vise meg der :p

Lenke til kommentar

Denne klubben har inspirert meg. Jeg er ikke offisielt med, men har fulgt min egen lille "klubb" (ja, jeg leker klubb) i en uke nå! Det er sykt for å være meg, siden jeg vanligvis spiser noe usunt hver dag. Men jeg lader iallefall opp til runde to ;)

Lenke til kommentar
Count on me. Skal legge om litt livsstil i den perioden. Kanskje sit-ups, push-ups og litt manual-arbeid. Gidder ikke noe SATS-greier. Må bygge meg en kropp slik at jeg kan vise meg der :p

Grunnen til å melde seg inn på sats er jo for at man kan trene seg litt opp så man til syvende og sist kan melde seg inn på et skikkelig gym. ;)

Lenke til kommentar
La meg få være med da  :dontgetit:  Ikke si at jeg har levd slik forgjeves?

Nei, men jeg hadde en frist, og jeg elsker og tynne ut antallet, når vi går mot slutten av runden. Akkurat nå er det 10 igjen.

 

Du kan jo fortsette og holde deg godterfri til 3.september, da begynner 2 runde :D

Dårlig gjort :cry: Og du sa jo før tirsdag var over først og SÅ bytta du.. det la ikke jeg merke til før isted.. Værsåsnill? :(

Endret av Fluffe
Lenke til kommentar
La meg få være med da  :dontgetit:  Ikke si at jeg har levd slik forgjeves?

Nei, men jeg hadde en frist, og jeg elsker og tynne ut antallet, når vi går mot slutten av runden. Akkurat nå er det 10 igjen.

 

Du kan jo fortsette og holde deg godterfri til 3.september, da begynner 2 runde :D

Dårlig gjort :cry: Og du sa jo før tirsdag var over først og SÅ bytta du.. det la ikke jeg merke til før isted.. Værsåsnill? :(

Ja, vet at jeg er veeeldig streng nå, men jeg sendte dere PM, og jeg sa ifra. Men som sagt, du kan melde deg inn igjen,

 

 

 

3.September begynner runde nr.2!

Lenke til kommentar

DAG 24:

Andre gang jeg poster en dobbelpost for og få denne tråden opp fra side 4 :p Nå er det bare og holde ut folkens! Den siste strekkningen er snaaart her! Okay, nå er jeg igang med en ny undersøkelse, etter 3 dager med ingen aktivitet, så vil jeg gå igang med, og sjekke hvem som er med, så jeg tar med alle de 9 medlemmene(Ikke meg med i den tellinga)for og sjekke hvem som fortsatt er her :) Svarer de ikke innen tirsdag-onsdag, så er de ute.

 

Her:

Gohan

oleeid

Overdox

PiRANhA

Torstein OK

MagnusW

MorbidHamster

arvjakob

AnAnAs

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...