Kanetheheatsink Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hei! Jeg spiller på silvermoon og vurderer å flytte sammen med 3 andre guildmates. Er det mulig? Hører stadig om folk som flytter char'en sin, men jeg får aldri den muligheten på "Move a character" funksjonen Mvh. Lasse
Dʋgɢtung Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Dere på Silvermoon har hatt sjansen deres. Dere fikk muligheten til å flytte over til et annet PvE-realm for noen måneder siden. Det er ikke mulig å skifte realms "fritt" med mindre Blizzard åpner for det, og det ser ikke ut til å skje med det første. Det ligger i horisonten har de sagt, så vi får se hvor lang tid det vil ta.
Blakken Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Spørsmål: Har du faktisk sett deg litt rundt på www.worldofwarcraft.com ? Bare lurer egentlig, sidenmentaliteten her på forumet tilsier at du knapt har hørt om linken :!:
Rookie_NO Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Spørsmål: Har du faktisk sett deg litt rundt på www.worldofwarcraft.com ? Bare lurer egentlig, sidenmentaliteten her på forumet tilsier at du knapt har hørt om linken :!: Hvorfor skulle han kjenne til den linken? Den er jo for de amerikanske spillerne... Du har en så jævlig arrogant tone her i innleggene dine, har du mindreverdighetskomplekser?
Kanetheheatsink Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 antakelig.. Skal prøve å spørre en GM ellr sende mail. skriver svaret hit når jeg har fått
Marsan Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Tenkte å få bruttern til å mase på GM`ene slik at han kommer seg over på min server...lurer på om det er overhode mulig? Marsan
Entity extraction Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Spørsmål: Har du faktisk sett deg litt rundt på www.worldofwarcraft.com ? Bare lurer egentlig, sidenmentaliteten her på forumet tilsier at du knapt har hørt om linken :!: Hvorfor skulle han kjenne til den linken? Den er jo for de amerikanske spillerne... Du har en så jævlig arrogant tone her i innleggene dine, har du mindreverdighetskomplekser? så enig så enig. Hva er vitsen med den tonen du har i innleggene dine? V
Jørgen Sørheim Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Så, så. Blakken har fått 4 ukers ferie fra forumet. Oppfører andre brukere seg som fjomper, rapportér innlegget og avstå fra å kommentere det.. det ødelegger bare tråden.
Dʋgɢtung Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) Så, så. Blakken har fått 4 ukers ferie fra forumet. /cheer OnTopic: Jeg tror du skal være 100% sikker på at du får et negativt svar fra GM'ene, om du i det hele tatt får et svar. De gjør _ingen_ unntak, så det er like greit å bare vente til de gjør det allmennt tilgjengelig. Endret 3. august 2005 av Complexion
Kanetheheatsink Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 Det skader vel ikke å prøve? venter ennå på svar.. *sjekke mail på WoW*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå