1ndy Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 · 10 Minutes transporting players in 1 Round Trodde 10 minutter med Black Hawken skulle gjøre susen, men nei, det var tydeligvis ikke transport. så.. Hva går under betegnelsen transport-kjøretøy?
Term Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Jeeper tør jeg tippe... men igjen kjører man 10 min i en jeep en hel runde så får man ikke stort med poeng Båt kan også telle under det samme
Whitefall Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 · 10 Minutes transporting players in 1 Round Trodde 10 minutter med Black Hawken skulle gjøre susen, men nei, det var tydeligvis ikke transport. så.. Hva går under betegnelsen transport-kjøretøy? Stikkordet her er transporting players, så om du bøller rundt alene i en blackhawk eller en jeep blir det ikke noe badge på deg..det er 10 minutter på en runde med å flytte rundt på folk, en fulllastet blackhawk er fint feks
1ndy Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 · 10 Minutes transporting players in 1 Round Trodde 10 minutter med Black Hawken skulle gjøre susen, men nei, det var tydeligvis ikke transport. så.. Hva går under betegnelsen transport-kjøretøy? Stikkordet her er transporting players, så om du bøller rundt alene i en blackhawk eller en jeep blir det ikke noe badge på deg..det er 10 minutter på en runde med å flytte rundt på folk, en fulllastet blackhawk er fint feks Kan legge til at det var folk i Black Hawken til enhver tid.
Whitefall Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Well then so, får prøve med apc eller jeep da..
Markaren Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) Du kan kjøre bil alene jo!! Jeg fikk den badgen da eg prøvde å ta explosive ordonance badge, fikk begge to Endret 3. august 2005 av Markaren
r0zie Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Det stemmer ikke alltid, jeg skulle prøve på ground defense badgen som var 10 minutt eller noe men jeg satt der i rundt 5 min og knerta bare 3\4 folk og fikk den..
Whitefall Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Det stemmer ikke alltid, jeg skulle prøve på ground defense badgen som var 10 minutt eller noe men jeg satt der i rundt 5 min og knerta bare 3\4 folk og fikk den.. Basic Ground Defense Badge krever 5minutter i en Tow/Machinegun i en runde...ingen kills kreves Grund Defense Ribbon krever 3minutter i en Tow/MG og 5kills på en runde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå