_plextor_ Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hei. Jeg har nå hatt en Golf 2 i ca. 5 måneder, jeg har til nå gjort en del med den. Det var i utgangspunktet en billig bil til 5000,-kr Men det jeg har gjorde meg en gang når jeg fikk den var. Lakkere den svart med BENGALAKK "tabbe". Og hive i anlegget, og ta rust og div da. Men har nå kommet på bedre tanker da og skal fikse den opp bedre, men prosjektet skal ikke bli for dyrt heller da Så jeg skal legge inn bilder av ting som jeg gjør selv, istendfor å kjøpe ting som blir dyrt i lengden. Planene nå er altså. PS: Bilen skal nå få et "rallylook" 1. Fjerne lakken og lakkere bilen oransj. 2. Felgene skal bli hvite. 3. Mp3 spiller skal ned fra øverste konsoll, og ned med girspaken. 4. Ta rust og tectylere under. 5. Skifte drivakselbelger framme. 6. Sveise igjen visker, spylerdyse og der som skiltet er på bakluken, flytte skiltet ned på fangeren. 7. Senke bilen 40mm. 8. Skjære ut luftinntak i panser. 9. Bygge anlegg finere i bagasjerommet. 10. Montere voltmeter og turteller i det øverste bryterkonsollet.
_plextor_ Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 (endret) UPDATE MED BILDER Beklager litt dårlige bilder, men fant nettopp ut jeg skulle lage worklog, så jeg skal få tatt bedre bilder nå videre Her er da et bilder av bilen sånn som den ser ut nå Bilde av motorromet Bilde innvendig i bilen Bilde av det konsollet som mp3 spilleren sto i Bilde av anlegget Som dere ser så trengs en liten modifisering. Skal se om jeg kan ordne en update til i morgen Utstyr og verktøy som jeg har som skal brukes til oppussing av bilen: - Kompressor - MIG/MAG sveiseapparat - Punktsandblåser - Vinkelsliper - Lakksprøyte (skal kjøpes snart) - Drill - Alt av annet smått verktøy som skrujern, fastnøkkel og andre ting. Alt jeg kom på i farten. Endret 3. august 2005 av _plextor_
Mendel Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Joda, virker som et bra prosjekt Skal du gjøre alt dette selv, lakkering og alt?
_plextor_ Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 (endret) Joda, virker som et bra prosjekt Skal du gjøre alt dette selv, lakkering og alt? Ja skal gjøre alt selv. Har nå gått et år på kjøretøy. Men ikke lakkering da, det er hobby hehe Men det skal ikke være noen utstillingsbil, men skal gjøre det så bra som mulig. Gjør ikke noe om det kommer en renning eller to på en dør f.eks. kan lakkere den på ny senere da. Men kommer en update til i morgen Endret 3. august 2005 av _plextor_
xanth0s Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 mmm jeg også drømmer om papp hatthylle for å ha 6*9" i Forbanna opel assa. Lykke til med moddinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå