kunchun Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg trenger AMD-mod, skal hoste en wc3 server på LAN. Noewn som har en link til hvor jeg får lastet det ned? Har søkt google, men har litt dårlig tid, fant ikkenoe som funka. Fint om jeg får hjelp
Marti Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 AMX Mod X er vel så bra . Du har vel installert metamod fra før?
Marti Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Direkte link til AMX Mod X. Tok den med installer jeg.
Marti Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Direktelink til complete zip fil som inneholder metamod, AMX Mod X og Warcraft 3 FT.
Marti Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Var ikke mye du var villig til å finne nei. Hadde du unzippa den mappa, hadde du sett at det lå mapper som "Sound", "Sprites" o.l. inni den. Du skal bare kopiere de filene inn i steamapps\[email protected]\counter-strike\cstrike. Så skal du høyreklikke på Counter-Strike ikonet på My Games, velge Properties, trykke på Launch Options, og deretter paste inn dette: -dll addons\metamod\dlls\metamod.dll
kunchun Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Hva skal jeg gjøre når jeg har installert Amxmod og wc3 plugin? Hoste en dedicated srvr å aktivere det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå