PSV Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg er en level 54 paladin som spiller på Aszune, trenger sårt ett godt Paladin-talent tre... Har hørt MANGE som sier Retribution ikke er noe tess (BoK er dårlig o.s.v), siden Paladin uansett bare blir healers i end-game (Cleanse++), lurer da selvfølgelig på om dette er sant... Har sett litt på de forskjellige grenene, og må si at Divine Favor høres veldig bra ut (100% crit)... Sanctity Aura med Seal of Command høres også spennende ut.. Har ett forslag her, som jeg vil gjerne høre kommentarer til... Retribution Mastery Improved Blessing of Might - Rank 5 Improved Seal of the Crusader - Rank 5 Vengeance - Rank 4 Seal of Command - Rank 1 Retribution Total: 15 Holy Mastery Spiritual Focus - Rank 5 Improved Holy Light - Rank 3 Illumination - Rank 5 Improved Blessing of Wisdom - Rank 5 Divine Favor - Rank 1 Improved Seal of Righteousness - Rank 5 Divine Wisdom - Rank 5 Sanctity Aura - Rank 1 Divine Strength - Rank 5 Holy Shock - Rank 1 Holy Total: 36 Total Total Points Spent - 51 Level Required - 60 Noen som har eventuelle kommentarer?
Keylar Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Den beste pvp builden er nok ihvertfall 31 points i Protection. Reckoning og Repentance er så utrolig fine skills. Dette er Min build: Protection Mastery--- Holy Shield Rank 1 Improved Seal of Justice Rank 5 Toughness Rank 5 Reckoning Rank 5 Repentance Rank 1 Improved Devotion Aura Rank 5 Redoubt Rank 5 Shield Specialization Rank 5 Protection Total: 32 --------------------- Holy Mastery Spiritual Focus Rank 5 Improved Holy Light Rank 3 Holy Total: 8 ---------------------- Retribution Mastery Seal of Command Rank 1 Benediction Rank 5 Improved Blessing of Might Rank 5 Retribution Total: 11 ----------------------- Total Total Points Spent: 51 Level Required: 60
ArchEnemY Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Hehe, jeg syns BoK er en av de bedre buffene i spillet jeg da Har kjørt Retri build kun for å få det, og fordi jeg ikke er så glad i skjold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå