oak Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 (endret) Skal ha meg ny pc og har skummet igjennom noen tråder her på forumet for å finne noen anbefalinger. Har utifra det jeg har lest kommet frem til noe som jeg TROR/håper kan være en fornuftig sammensetning, men jeg ønsker gjerne kommentarer! Bruksområde: Surfing, nedlasting, film, spilling (mye flysimulator etc, men også alt annet tenkelig av spill), rippe dvd, dak, + diverse andre "kontor"-jobber. Har skjerm, mus, tastatur, dvd-brenner fra før. Fra Komplett: - Gainward GeForce 7800GTX 256MB 2xDVI PCI-Express,"U/3500PCX XP GS"ViVo,470MHz Pris: 4395,- Fra Netshop: - DFI Lanparty NF4 SLI-D hovedkort Pris: 1595,- - AMD Athlon 64 3700+ 2.2 Ghz BOXED Pris: 2495,- - OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition Pris: 2295,- Det jeg mangler da som jeg er meget usikker på hva som lønner seg å kjøpe er hard-disk, kabinett, og strømforsyning. PS: Har planer om å bestille allerede i kveld så det hadde vært hyggelig med raske svar. mvh. Ole André Knutsen Endret 31. juli 2005 av oak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå