Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Erfaringer med Direct Connect


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmmm, jobben til mora mi har nett fra direct connect, om jeg ikke husker helt feil :S men jeg er ikke no særlig fornøyd med det, når jeg satt og surfet der , spilte litt cs og sånt.. da er det bedre med NextGenTel som faren min har :S fikk bedre ping mot gameservere og sånt, og etter min erfaring, mer for penga. :):w00t:

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Direct Connect er et vanvittig elendig selskap som over hodet ikke bryr seg om service eller teknisk forståelse. Det kuleste svaret jeg fikk fra dem en gang, var: "Torrents..nei det er ulovlig det" Da spurte jeg hvordan i alle verden han kunne finne på å si noe sånt..det blir som å si at det er ulovlig å kjøre bil, fordi det finnes noen som kjører for fort. Da svarte fyren tilbake "jaja..men de fleste bruker jo torrent til å laste ned noe ulovlig" Dette var i sammenheng med at jeg ville at dem skulle gi meg fast IP, slik at jeg kunne port forwarde selv, og han greide ikke fortelle meg at det var helt greit..han visste tydligvis ikke hva dem selv kunne levere...heller ikke om dem hadde sperret for noen porter hos seg, og om dem eventuellt kunne åpne for slik trafikk på en port osv osv...kjøtthuer! I tillegg har personen som hadde dette abonnementet..som jeg skulle sette opp alt for, ikke hatt signal til antenna si på et halvt år....gadde rett og slett ikke mase og brukt ICE istedet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Høres ut som du har vært svært uheldig med support.

 

Jeg har helt motsatt erfaring. Support er veldig hjelpsomme, og svarer svært raskt på mail.

Dessuten slipper du å snakke med flere personer, og de har svært god teknisk kunnskap.

 

Har oppkobling til de på fredag, gleder meg til å få en ISP som endelig verdtsetter kundene så høyt. Anbefales!

Endret av Glenn
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Høres ut som du har vært svært uheldig med support.

 

Jeg har helt motsatt erfaring. Support er veldig hjelpsomme, og svarer svært raskt på mail.

Dessuten slipper du å snakke med flere personer, og de har svært god teknisk kunnskap.

 

Har oppkobling til de på fredag, gleder meg til å få en ISP som endelig verdtsetter kundene så høyt. Anbefales!

 

Jeg får min 8-16000/700 kbps linje om 2 uker. Det gleder meg å høre at jeg ikke har gjort et dårlig valg..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har hatt ADSL, og nå ADSL2, fra Direct Connect i flere år, og er bare fornøyd :) Har aldri hatt noe trøbbel. Stabilt nett og får altid den hastigheten jeg skal ha. De få (2 tror jeg) gangene jeg har hatt behov for kundeservice var det umidelbar kontakt/svar både på mail og telefon (ingen venting i telefonkø), og de ordnet opp umidelbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...