Diff Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jeg har begynt å bruke SpeedFan, men lurer på hvor de forskjellige temperaturene blir målt.Se bilde. Jeg vet at HD0 er harddisken. Men jeg lurer på hva de andre er.... Det jeg tror er: Temp1: Temp innenfor kabinettet et sted Temp2: CPU-kjerne Temp3: Noe som er helt feil Temp1: GPU- kjerne Noen som tror de kan hjelpe?
.com Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 (endret) sett cpu-vifta på 100% istedefor 7%, 68 grader var mye synes jeg temp2 er cpuen ja, skrudde av cpuvifta for for å sjekke, resten vet jeg ikke. Endret 31. juli 2005 av .com
W Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Hvis du er usikker på hvor de forskjellige tempraturene er målt, kan du laste ned SiSoft Sandra og bruke det til å finne ut hvor tempraturene måles. Trur forresten at Temp 1 er tempraturen på hovedkortet, ikke GPU.
Diff Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 sett cpu-vifta på 100% istedefor 7%, 68 grader var mye synes jegtemp2 er cpuen ja, skrudde av cpuvifta for for å sjekke, resten vet jeg ikke. Har bytta til Everest nå , men takk for svaret
Diff Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 funker everest bra? Ja, Everest viser hvor de ulike temperaturene er målt, samt. MYE mer info om PC'en!
Demantios Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Temp. 1. CPU Temp. 2. GPU Temp. 3. HDD #1 Temp. 4. HDD #2 er det ikke sånn det er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå