Patience Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Jeg har NetCom bedriftsabonnemang. I lengre tid har jeg opplevd at flere forskjellige personer ikke får meldingene mine. Og-/eller at jeg ikke får meldingene dems. Er det flere som opplever det samme problemet? Sist det skjedde var i går kl. 23. ???
pologutt Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 En mulig årsak er at gyldighetstiden din er satt til 1 time. Og ved stor trafikk i nettet, vil da meldinger som tar mer enn en time å sende, slettes. Jeg aner ikke om det er en fornuftig årsak.
Patience Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Hei, Nei desverre. Den er ikke det. Står på maks :S Skjønner ikke dette. Men har feilmeldt
Dragutin Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Ta en rask telefon til kundeservice og spør om de kan resette sms-tjenesten din, hvis de nekter så kan du bare gå til en forhandler og få dem til å ringe forhandlerservice Der er de snille Jeg har hatt kunder med samme problemet, det har i mange tilfeller løst seg ved å fjerne og legge til SMS-tjenesten til abbonemanget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå