Gå til innhold

hjelp med å lage indexing/ Thumbnails


Anbefalte innlegg

hei

jeg driver å tester meg på å lage en side.

Jeg har klart å utvikle dette.

 

men, så vil jeg at denne siden skal vise Thumbnailseller indexere filene som ligger i den mappa.

 

vet ikke helt hvordan thumblades skrives, så plz, bare rett meg opp så edit jeg teksten, og jeg håper at jeg har plassert denne på riktig forum :roll:

 

takker for alle forslag jeg får, dere kan også komentere siden ;)

Endret av maltake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som så mange andre har du brukt for lite farger. Vanlige gråfarger går sjelden godt sammen uten farger, men mindre du er jævli god. Logoen ser forferdelig ut, bildet bak er vel greit nok for din klasse... men selve logoen er bare en haug med forvirrende photoshop filtre og dårlig, hakkete kvalitet (mangel på antialiasing!). Ser fort at du har brukt inner bevel eller noe slikt, samt outer glow på STANDARD innstillinger! huff.

 

Kjedelig meny også, tror du kunne gjort mer ut av rolloversene..

Lenke til kommentar

mhm

takk. logon skal vi fikse, og fargevalget vet jeg er forferdelig, men, det er oversiktlig nå, tenkte jeg skulle bli ferdig med oppsettet før jeg begynner å endre på layaoten (eller hvordan det skrives) dette er faktisk den 2siden jeg ever har laga, så jeg sier ikke at jeg er pro, ;P og jeg forventer ikek stort av meg selv, hadde aldri klart å lage denne siden hvis det ikke hadde vært for denne forumen :D

Lenke til kommentar

Jeg er sjeldent interesert i å få vite hvilken IP, nettleser og hvilket OS jeg bruker når jeg surfer - det samme gjelder datoen (til venstre).

Visitor number: 204

IP: 84.48.118.186

OS: Linux

Browser: Opera v8.01

Og ihvertfall ikke så synlig, midt oppe på siden. Også vil jeg anbefale deg å lese Unrealized-artikkelen kast tabellene, for så å bytte ut tabellsuppa med semantisk kode med DIVs isteden, og DL, DT og DD på profilsiden. For mer informasjon/guider, sjekk HTMLDog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...