Gå til innhold

erfaringer med harddiskopptakere?


Anbefalte innlegg

Hvordan er det med digitale opptakere til tv for tiden. Noen som har erfaringer? Lurer både på harddiskopptakere du kobler rett til kabelen og TV, og eventuelt opptakere via pc. TIVO er jo blitt så pop i usa, finnes det noe tilsvarende i norge enda? og hva er prisen for sånt? en opptaker som erstatter videoen er vel det som er mest interessant siden jeg har bærbar pc, og ikke vil være avhengig av å ha den bærbare hjemme og påslått hver gang jeg skal ta opp noe. det geniale med en digital opptaker er jo nettopp at den kan ta opp alt som er interessant, og lagre det til en regnværsdag da det er lite på tv...

Endret av Vannjenta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men på en dvd-opptaker brenner du i tillegg ut det du vil ha på dvd'er og bruker spilleren som en vanlig dvdspiller i tillegg sant? hva om du allerde har dvd-spiller, og ikke ser noe behov for å brenne ut dvd-plater. Da er vel en ren harddiskopptaker å foretrekke, og bør vel også være billigere. Men finnes det noe særlig sånt enda?

Lenke til kommentar
har man en bærbar med dvd-brenner er det jo ikke så mye vits i da. er vel bare å koble opptakeren til den bærbare om man vil brenne ut noe. og da vil jeg tippe det er mye billigere...

Det går ikke ann å gjøre det bortsett fra på Pioneer som har mulighet til å kjøre harddiskinnholdet til pc via DVI og Pinnacle program.

 

KISS kan også gjøre det via nettverk, men denne er helt ubrukelig.

 

Kjøp deg en med DVD brenner. Alt annet blir dumt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...