Cilleron Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Hva er det som gjør at filer blir stoppet under nedlasting i opera? jeg laster ned fedora core 4 (4 stk iso-filer på 600 mb+) hver fil er fra hvert sitt mirror, og går på 200 - 250 KB/s. plutselig blir en eller flere, noen ganger alle stoppet, hvorfor?
riktig Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Dette har jeg aldri opplevd. Skjer dette med alle nedlastinger?
Cilleron Skrevet 1. august 2005 Forfatter Skrevet 1. august 2005 dete skjer med alle nedlastinger som kommer fra steder med god kapasitet på linjene (=jeg har god download hastighet), jeg inbiller meg at det er en innstilling i opera som begrenser downloads når jeg surfer, men jeg finner den ikke...
RattleBattle Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 har hatt samme problemet da jeg brukte Opera. Uansett, ikke bruk browser til å laste ned så store file, bruk en ftp-klient.
j0k3r Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 har hatt samme problemet da jeg brukte Opera. Uansett, ikke bruk browser til å laste ned så store file, bruk en ftp-klient. Enig der..! Men har selv aldri merka noe sånt, og jeg kjører ofte 2 downloads samtidig med over 200 kb/s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå