Upsaker Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg et nytt hovedkort. Jeg må ha agp port, fordi jeg ikke vil bytte ut skjermkortet mitt. Er Gigabyte K8NS Ultra-939 et bra kort? Noen som har erfaringer med det? Eventuelt noen andre anbefalinger? mvh Jørgen Endret 27. juli 2005 av Jurgis
Morten K Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg har lest et par tester av det Gigabyte kortet,det gjorde det hvertfall veldig bra i de testene. Andre gode alternativer er: MSI K8N NEO2 Platinum. Det kortet har jeg selv og er godt fornøyd med det. DFI Lanparty UT NF3 Ultra-D er helt nytt på markedet,så det finnes vistnok ingen tester av det enda. DFI lager nesten alltid gode hovedkort som ofte er best av alle til overklokking. EPoX EP-9NDA3+. Veldig bra hovedkort dette. Det har gjort det bra i tester jeg har lest. Siste alternativ er at du venter på de nye hovedkortene med ULi M1695 brikkesett. Da kan du bruke både AGP og PCI-e skjermkort. Noe som er en stor fordel hvis du skulle finne på å oppgradere skjermkortet senere.
bj0rnar Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 (endret) Jeg har det kortet Stabilt, gode tilkoblingsmuligheter osv Det har såkalt Dualbios, 2 bioser, som skal forhindre crash hvis man feilflasher ett av de. Jeg klarte å flashe feil bios, men da funket ikke denne funksjonen. Fikk tilbake nytt kort på garantien men Jeg ville foretrukket dette framfor Neo2 Plat, selv om det også er et veldig bra kort Kan anbefales Endret 28. juli 2005 av bj0rnar
Upsaker Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Jeg har sett på dette også, men får man mye for de 100 kronene? Offtopic: bj0rnar, vet ikke om det er så lurt med pc specs i signatur?
Upsaker Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 betyr det at herved så er Gigabyte kortet anbefalt?
bj0rnar Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Offtopic: bj0rnar, vet ikke om det er så lurt med pc specs i signatur? Noe galt i det? Ja, anbefaler det kortet
Upsaker Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 det kan hende jeg har sett feil eller at det var på et annet forum at man ikke kunne ha pc specs i signaturen. Da bestiller jeg kortet med engang jeg har nok penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå