Gå til innhold

Gigabyte K8NS Ultra-939

Upsaker

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg skal kjøpe meg et nytt hovedkort. Jeg må ha agp port, fordi jeg ikke vil bytte ut skjermkortet mitt. :)

Er Gigabyte K8NS Ultra-939 et bra kort? Noen som har erfaringer med det? Eventuelt noen andre anbefalinger?

mvh

Jørgen :)

Endret av Jurgis
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest et par tester av det Gigabyte kortet,det gjorde det hvertfall veldig bra i de testene.

Andre gode alternativer er:

MSI K8N NEO2 Platinum. Det kortet har jeg selv og er godt fornøyd med det.

DFI Lanparty UT NF3 Ultra-D er helt nytt på markedet,så det finnes vistnok ingen tester av det enda.

DFI lager nesten alltid gode hovedkort som ofte er best av alle til overklokking.

EPoX EP-9NDA3+.

Veldig bra hovedkort dette. Det har gjort det bra i tester jeg har lest.

Siste alternativ er at du venter på de nye hovedkortene med ULi M1695 brikkesett. Da kan du bruke både AGP og PCI-e skjermkort. Noe som er en stor fordel hvis du skulle finne på å oppgradere skjermkortet senere.

Skrevet (endret)

Jeg har det kortet ;)

Stabilt, gode tilkoblingsmuligheter osv ;)

Det har såkalt Dualbios, 2 bioser, som skal forhindre crash hvis man feilflasher ett av de. Jeg klarte å flashe feil bios, men da funket ikke denne funksjonen. Fikk tilbake nytt kort på garantien men :p

Jeg ville foretrukket dette framfor Neo2 Plat, selv om det også er et veldig bra kort ;)

Kan anbefales :)

Endret av bj0rnar
Skrevet

det kan hende jeg har sett feil eller at det var på et annet forum at man ikke kunne ha pc specs i signaturen. :)

Da bestiller jeg kortet med engang jeg har nok penger :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...