Gå til innhold

Funker det på min maskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sann..

Jeg har en P4 2Ghz... 1024Ram... DVD-rom, og et skjermkort: Geforce 4 Ti 4800 SE (med 128ram) Har nok GB så det er ikke noe problem.. Men vil spillet funke bra på maskinen min? eller vil deg lagge??? Håper noen kan svare meg ærlig på dette....

Forhånd takk!

mvh

Lasse

Videoannonse
Annonse
Skrevet

battlefield 2 vil ikke funker fordi skjermkortet ditt ikke er støttet, du må kjøpe nytt eller bruke en patch som fikser problemet (den skal vist gjøre grafikk dårligere)

Skrevet

okay, da så... Men ellers vil det funke lissom.. du trur ikke det vil lagge eller noe?? Og hvor finner jeg en slik patch?? Tusen takk for svar forresten ;)

Skrevet

hvor du finner patchen vet jeg ikke., men google er nok lurt sted å begynne, samt at jeg heller vil anbefale deg å kjøpe deg nytt skjermkort, (et gt 6600 for eks.) da det er en grunn til at geforce 4 kort ikke støttes av battelfield 2

Skrevet

lagge vil det nok ikke.. lillebroren min spiller bf2 på ca samme spcecs, bare at han har 9800pro istedet og han klager ikke på lagg så

Skrevet

Vil på det sterkeste anbefale deg å skifte ut det skjermkortet ditt om du skal gi deg i kast med Bf2 eller spill av nyere dato. Det ender bare opp med masse irritasjon og frustrasjoner - garantert!

Det 9800 PRO kortet som omtales overgår ditt med masse ytelse, så de to systemene kan ikke sammelignes på ytelse i spill.

Skrevet
Vil på det sterkeste anbefale deg å skifte ut det skjermkortet ditt om du skal gi deg i kast med Bf2 eller spill av nyere dato. Det ender bare opp med masse irritasjon og frustrasjoner - garantert!

Det 9800 PRO kortet som omtales overgår ditt med masse ytelse, så de to systemene kan ikke sammelignes på ytelse i spill.

nå lurte han på om det ville hakke selv om han skiftet skjermkort da.

Skrevet

"Det ender bare opp med masse irritasjon og frustrasjoner - garantert!"

--- med andre ord - joda men i tråden foreslås det å kjøre det kortet han har med en ny grafikkpatch som vil gjøre grafikken dårligere.

Skrevet

som en løsning på problemet ja. hvis han ikke har råd til nytt skjermkort.

han lurte også på om det ville hakke om han skiftet ut skjermkortet pga at resten av systemet kanskje ikke var nok, derfor passer sammenlignen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...