Gå til innhold

Få Norton Security Center på maskinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden installerte jeg Norton Internet Security 2005 på den ene datamaskinen vår, og det funket helt fint. Men I går avinstallerte jeg det fra den PC-en og installerte det på en annen PC. Problemet er at "Norton Security Center" ikke erstattet Windows Sikkerhetssenter på den andre PC-en, slik den hadde gjort på den første. Nå er det bare en passiv Windows Sikkerhetssenter på PC-en.

NIS2005 fikk jeg tak i fra Telenor Online ADSL.

Vet noen av dere hva som problemet, og hvordan jeg kan få Norton Security Center til den andre PC-en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje ditt problem er følgende:

" Kun 1 lisens

Du har 1 lisens for Norton Internet Security per abonnement. Det vil si at du kan benytte programmet på 1 PC. " ( avsnitt fra telenor sin side )

du kan sende telenor en e-mail og forklare situasjonen,

( Kundeservice supporterer ikke Norton-produktene via telefon. Har du spørsmål eller problemer i forbindelse med installeringen, kan du kontakte Kundeservice på e-post )

:thumbdown: litt tungvind, men verd å forsøke,

lykke til

Skrevet

Ja, jeg vet ikke helt hva du mener med; "Nå er det bare en passiv Windows Sikkerhetssenter på PC-en." Sikkerhetssentert blir jo ikke borte.

Men om det er til noe hjelp: Hos meg har det spørsmålet om du ønsker at Norton skal ta over brannmur funksjoner osv, først kommet etter 3- 4x liveupdate, men rebot i mellom.

Jeg det problemet hver gang jeg har formatert, eller innstallert på ny maskin. Hvor mange ganger har du kjørt live update så langt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...