ole91 Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 (endret) Hei.. jeg har et problem. Jeg Bruker windows media player(wmp) som avspiller av filmer o.l, men det oppstod et problem da wmp skulle laste ned Codecer, så jeg lasta ned manuelt. men nå når jeg spiller av filmer blir alle fargene så lyse, det er nesten umulig å se noe som helst. hva er dette? Å hvordan kan jeg fikse Problemet.. Setter pris på din hjelp. Endret 30. juli 2005 av ole91
ole91 Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 stille kontrastene mørkere? prøv det eller? Jepps, har prøvd d. Fungerer desverre ikke...
ole91 Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 D fungerer ikke d heller :'( Er d noen som kan fortelle meg va "Main" Codecen er`?? Den som jeg bør laste ned aller først.. TAKK!
Never_Ever Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Du bruker vel ikke et nvidia kort? det var nettopp et problem med driverene deres som gjorde at videoavspilling ble altfor lys (77.72-driverene) for å fikse det kan du gjøre dette: 1 From the NVIDIA control panel, click the Color Correction menu tree item. 2 From the Color Correction page, click the Apply color changes to list arrow and select All, then click Restore Defaults. 3 Click Apply. eller laste ned nye drivere
ole91 Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Nå har jeg akkurat lakti nn drivern på nytt(lasta ne nyeste).. d fungerer ikke.. Og i Color Correction Finner jeg ikke noe "Apply color changes to list arrow and select All, then click Restore Defaults" hmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå