Gå til innhold

Trenger hjelp med Bf2? til å spille på nett.

Anbefalte innlegg

Skrevet
på broadpark er punish skrudd av, men admins elns har en tendens til å kaste deg på motsatt lag av det kompisene dine spiller på..

den er litt kjip men hehe. Ja hvor skirver man inn så man kommer inn på de serverne dere har sagt? ... fant ikke helt ut av det jeg men hehe :p! litt noob på bf2 enda :p...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å søke etter server-navn fungerer knirkefritt her vertfall. Skjønner ikke hvorfor det ikke skulle virke hos deg. Vel vel, kanskje til neste patch.

Skrevet (endret)

funnker ikke hos meg heller.... søker men det kommer ikke noe opp :hmm: ...Det er der det står server name jeg skal søke eller er det feil ? .. For det har jeg gjort og det kommer ikke noe opp der i værtfall... :ermm:

Endret av Hitman2k
Skrevet
Spillet slutter å svare i ca 15 minutt ja så får du connection failed elns.. men singleplayer funker hvis du gidder å vente så lenge..

Du trenger ikke å vente for å spille i singleplayer modus. Det er bare å velge OFFLINE account og man er klar til å spille. Hvis noen er usikker hvordan man lager offline account for å spille BF2 når servere er nede, kan jeg kanskje lage en liten guide senere.

Skrevet
Spillet slutter å svare i ca 15 minutt ja så får du connection failed elns.. men singleplayer funker hvis du gidder å vente så lenge..

Du trenger ikke å vente for å spille i singleplayer modus. Det er bare å velge OFFLINE account og man er klar til å spille. Hvis noen er usikker hvordan man lager offline account for å spille BF2 når servere er nede, kan jeg kanskje lage en liten guide senere.

Høres flott ut ;D.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...