Gå til innhold

Palm Life Drive


halvor_p

Anbefalte innlegg

Prøvde meg på en tråd i stad å finne en komplett mobiltelefon som jeg kunne synce med macen min, men det ser ut til å bli en del kompromisser....Tenkte så at jeg muligens kunne gå for en pda løsning med mulighet for internett med telefon ved siden av(BT) og trådløst nett hjemme pluss synche med mac. Det har palm LifeDrive. Noen som har noen gode og dårlige sider ved denne modelle, eventuelt andre modeller jeg bør sjekke ut? Det bør helst vere nåværende modeller siden jeg håper og få skaffet den til studiene som starter snart :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt min LifeDrive noen uker og er godt fornøyd med det kjøpet. Vet ikke om du har eller har hatt PDA tidligere men for meg ble det en overgang med tanke på størrelse og vekt (hadde en Palm V tidligere). Det eneste jeg har å utsette på den er at den er litt treg når du skal starte eller bytte mellom program og den bruker altfor lang tid på å starte opp (noe som fort kan skje når man prøver nye program som krasjer). Pluss ved den er nydelig skjerm, WLAN og BT, god batterilevetid og selvfølgelig 4GB lagring i tillegg til de 64MB RAM.

 

Hvis det er noe spesielt du lurer på angående denne så er det bare å fyre løs.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noen form for pda tidligere, hovedfunksjonen er at den funker sammen med macen min, kalender, kontatker, e-mail og overføring av dokumenter i word format. Har office for mac. Så hvis du har en mac så lurer jeg på om det går sånn nogenlunde knirkefritt med nevnte operasjoner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...